Wednesday, January 27, 2010

nth just wanna wish hepi bdayy to mee xD

8.42pm


My birthday jatuh pada tiga hari lepas. Andd it was fun.
Enjoy gila time tuhh. My birthday jatuh pada hari Ahad. And it's on holiday. My dad pun tak kerja. Pagi tuhh aku bergayut! ALmakLumla dapat free calls. hehe. orang pertama yang aku telefon, Faiqah! setengah jam jugak borak dengan dia. Tetiba plak takde idea nak cakap apa. Pastu aku call Rosnizan plak. Dua kali jugak aku fikir nak call ke taknak dia nieyh. Last-last call jugak. Dapat respond positif! apa lagi, keluar la segala sengal-sengal dan gila-gila akuh! haha sejam lebih jugak bergayut. Sampaikan dia kena charge enset dia. Telinga aku pun da panas. Tetiba mak aku masuk cakap nak gi Giant. Lepas zohor pun keluarlah rumah tuhh.

Photobucket

tapi...

We went to ALAMANDA! to celebrate my birthday. After that we went to Carrefour for shopping. First time celebrate birthday kat luar. Best la jugak. pergi kenny rogers, makan ayam 1/4 black papper plus mash potato, pasta salad pastu apa ntah nama dia. lupaaaa. hehe.

Photobucket


Lepas makan dapat kupon. Cam kupon diskaun laa. Gores-gores dapat RM2 jer!
Nasib-nasib. Lain kali datang baru boleh redeem kupon tuhh. Macam-macam. Nak attract customer macam tu laa. Haha. Sejurus keluar dari Kenny Rogers tuh terus gi toilet ._. Tandas pun full! haha. Pastu time masuk kat tandas tuhh, takde paip plak. adoii. Dia de tempat pancut tuhh. Tapi tempat pancut tuhh kat dinding bukan dekat dalam bowl tuhh. Pelik tapi benar.

Aku fikir banyak kali gak nak buang kat toilet tuhh. Camner nak buat ek??
Aku pun tutup la pintu tandas tuhh. dalam tuhh macam-macam menghantui diri aku nieyh. nak buang ke taknak, nak buang ke taknak. haha. aku test dulu.
nak tengok air tuhh pancut camner. aku pun dengan selamber, bukak jer paip tuh. fuhhyooo.. macam air pancut. terkejut aku! habis belakang aku basah. satu line dari atas ke bawah. haha. nasib baik aku pakai baju warna hitam dengan seluar jeans. so, tak la nampak sangat. Dari dalam aku dengar adik aku cakap, "Ma.. lama betul akak kat dalam. Apa dia buat??"

Aku jadi cam tak tentu arah dengan orang tengah menunggu lagi. Dengan air pancut tuh lagi. Inilah dia kalau dah moden sangat. Nasib baik bukan yang jenis automatik cam kat KLCC! lagi aku terkesima. haha. Aku keluar tandas tuh pun buat muka selamber! Nak cover air pancut tadi. haha. Kadang-kadang rasa gak sejuk air tuhh bila tengah jalan-jalan.

Photobucket

Lepas tuhh aku pergi shopping! beli barang dapur. Tolak troli yangg sangat berat. Macam-macam aku dapat. air free. dapat rasa thai tomyam tapi tawar): maklumla free. aku minta, nak quaker oats, sunquicks mango dapat. aku minta, apa lagi eh?? ntah.. dapat jugak. Pastu aku ingat nak makan aiskrim. Dari dulu asyik mengidam aiskrim jer. tapi bila fikir balik, dah macam-macam aku minta dapat. Telan air liur jelah. haha. first time beli barang cecah dua ratus lebih. tapi aku buat tak tau jer sebab bukan duit aku! haha!

Lenguh jugak kepala lutut aku nieyh! aLmaklumlah dah lama tak jalan. Sampaikan nak simpan troli kat dalam balik pun dah tak larat. Letak jer kat luar. Nasib baik ada troli lain kat situ. Aku pun apa lagi tumpang sekaki! Dapat balik 20sen akuh! wahahahaha aku sampai rumah dalam pukul 7.30ptg kot. Magrib pun dah masuk. Banyak penat weyh. Malam tuhh aku sambung gayut dengan kengkawan yang wished birthday aku. Sampai pukul 12.15am. Aku ingat duit kena tolak sebab lebih 15mins tapi dapat free lagi! wohohoho! thanks hotlink(:

Loves,dila♥

No comments: