Tuesday, August 25, 2009

Ramadan ke-4

11.33pm

wHooopSSss..
ari nieyhhh akuu banyakk sukaaa
sukaa jalan2
aku gi shopping kat PASARAYA TELOK MAS
kuang3
then gi umh mak, basuh baju
baju yg bwk balik aritu, tak bsuh2
ish pe nk jd dgn ank dara skrg
kul 3.30pm gi homeopathy kat Bukit Beruang
doktor tu kate aku ada migrain
disebabkan oleh sinus
ohh noooooo
takleyh pikir banyak2 nanti pening
susah la weyh kalo berterusan camni
camner aku nak hadapi SPM yang perlu banyak berfikir nieyh?

umm.. doktor tu pun ada cakap pasal buah-buahan
aku agak tertarik dengan topik tersebut
rupanya baru aku tau yang kita nieyh digalakkan makan
5 jenis buah-buahan yang berlainan kaler
sebab, 5 jenis kaler yang terdapat pada buah-buahan tersebut
dapat merawat kanser dan juga dapat menghalang kanser
epal mempunyai antioxidant yang tinggi
sebab tu bila kita potong then biarkan kat luar
isi dia akan bertukar jadi perang
antioxidant tu baik untuk mencegah kanser
hari ini aku dapat sedikit ilmu yang sangat berguna untuk diriku
hoho

doktor tu suruh aku makan buah banyak2
tapi kan maktab aku tuuuuuu buah dia tak fresh
lepas aku termakan buah yang rasa dia lain macam
aku terus tak sentuh buah yang disediakan
umm.. takpe la aku cuba gak jinak2kan diri dengan buah-buahan
dari DS kesayangan hoho

haaa.. cakap pasal maktab,
esok da kena balik
ari khamis ada seminar
balik awal2 pagi la weyhh
kul 8.45am da bertolak
sampi dalam kul 11am
kalo ayah aku speed lagi awal
adoii yaii
ummm.. itu jer kot coretan aku kali ini
akanku sambung lagi lepas trial nanti
tata~

d-La♥

No comments: