Tuesday, August 4, 2009

Best friend..

maktab aku kna 'serang' virus bru.. nama dia virus UDIR
kinda like unidentified virus.
ramai gak kwn2 aku yg kna, especially rakan sekelas aku
yg plg tak sgka kwn baik aku sendiri pun kna, siap kena suspect h1N1 lagi
sedeyy..
agk terkilan sbb lps gaduh dgn dia, dia dmm
kalo ikutkan mmg da bebaik tp tak btgur sapa lagi time tu
da la sbb kan bnda tu dia tk dpt jwb add math, pastu kna jwb international quiz utk phy plak, then dia trus demam.
smpi 1 thp plak dia disuspect H1N1 sbb suhu bdn tak trun2
pg isnin merupakan waktu yg plg mendebarkan sbb result blood test kua
nk confirmation positive or negative
keresahan hatiku hanya Tuhan saja yg tau
agk terkilan biler beberapa org rakanku yg ignkan resultnya positive
sbb nk blk punya psl
sanggup sacrifies kwn sendiri utk kepentingan diri!!!
biler tau result tu positive tau plak nk melalak, HMPH!
tp alhmdulillah kwn aku tu tak terlibat dlm test blood uh
walaubagaimana pun aku perlu trus berdoa smoge dia bebas drpd virus tu
walaupun tak kena boleh ada kemungkinan akn kena, so kna byk2 berdoa
mudah2an dia tak kna. aku tak sggup mlihat kwn aku menderita
betapa sebak dan sedeynya hatiku niey biler dpt tau result tu positive
Tuhan saja yg tau
thanks to anis yg byk support aku time tu
dia ckp sepatutnya aku perlu kuat utk beri sokongan kat kwn aku tu
aku takley bg kwn aku tu nmpk kesedihan aku
yg sebtolnya aku mesti support dia.. yeahh she's right!
aku cuba berthn, kwl emosi tetapi akhir nyer jatuh jua air jernih yg membasahi pipiku
selepas ckgu mgumumkn bhwa pljar perlu mgosongkan maktab
nseb baik dpt control linangan air jernih uh
control macho la katakan,
tp yg prasan time tu anis sorg jer (nseb bek)
dia yg byk support aku andd memahami aku dan byk spend time dgn aku time tu
i'm so glad to hav a fren like her
b4 aku blk umh smpt gak aku jumpa kwn bek aku tu
dia nmpk ok tp cm tak seceria dlu maybe suhu bdn tak stabil lagi kot
aku tak byk ckp dgn dia, sepatah dua jer, tak tau nape
aku seolah2 tak terkata, lidah kelu secara tiba2
maybe still janggal lagi kot maklumla bru pas gaduh
utk mgelakkan dia prasan aku buat2 tgur bdak form 2 yg nangis2 nk blk umh
sedey aku tgk bdak tu
pape pun smoga dia cepat sembuh dan bebas drpd virus bahaya tu
amin~

d-La♥

No comments: