Saturday, August 22, 2009

puasa da weyh

12.20pm


ari nieyh 1st dayy puasa..
Happy Ramadan andd happy fasting to all muslims
smoga ramadan kali ini lebih baik drpd sebelumnya

umm.. semlm aku smpi umh dlm kul 6.50
jln2 kat mc japp gi minum kat kdai mamak
penat weyh pjalanan kali nieyh
ni alkisahnya perjalananku~
dr mktb ke bahau kena berdiri dlm bas
kiri kanan laki, rimas aku
skali tu pernah plak tudung aku nk tercabut
nasib baik kawan aku sempat tarik tudung aku
da la belakang, kiri, kanan aku sume nyer laki
arhhhh..
dr bahau nak ke tampin, skit lagi nak tertinggal bas
nasib baik uncle tu prasan kteorg nk naik
on da way nak gi tampin
aku leyh plak tertido dalam bas
mula2 aku tengok kawan2 aku sume tido
aku bajet nak pecah record tak nak tido dalam bas
tup2 tido gak
pale aku siap terhantuk kat tingkap lagi wakakakakakaka
tersengguk ke belakang
ishh, macam2.. nasib baik orang belakang aku tu tido
kat tampin plak, lain plak citernya
kena tunggu bas
duduk la kat situ skjap,
1st time sempat beli air, hahaha
aku plak bleyh lupa yang aku nieyh tgh sakit pale
gi beli air gas adoii
on da way ke melaka rasenya takde pape yang berlaku
sampai kat MC, gi tandas jap
dapat call mak aku da sampi
masuk kereta gi cari parking kat MC
nak kna gi beli tiket la plak
abah tak dpt hantar, kena keje
dapat seat 8 la weyh
depan gler, tak best langsung
gi kdai mamak, pi kena teh ais dengan rojak
balik rumah, trus mandi, terbongkang atas katil
pale sakit weyh
macam nak pecah kepala rasanya
aku terjaga kul 12, mak aku kejut suro makan
kira skali sahur la kan
kepala tengah sakit, aku makan takde rase pape
de kena mengena ke dengan sakit pale?? haha
pastu bajet nak study chemistry, pasal sabun
yang aku tau, soap is sodium or potassium
of long-chain fatty acid
formula dia RCOOˉK(positif) or RCOOˉNa(positif)
tu jer aku yang aku sempat baca
pastu trus lelap.. wakakakaka

d-La♥

No comments:

There was an error in this gadget